Recensie Neal Morse – Morsefest 2014

Morsefest 2014

Weer een recensie van Neal Morse? Ik heb serieus getwijfeld of ik het wel moest doen. Toen ik de cd/dvd box Morsefest 2014 bestelde was het ook eigenlijk niet de bedoeling om, naast mijn eigen luister- en kijkplezier, nóg een recensie te schrijven. Maar toen ik de dvd bekeek kon ik er niet onderuit. Het is gewoon te goed om geen stuk over te schrijven. Lees verder op CVandaag!

Andere interessante gerelateerde recensies van mij op CVandaag:

10 Christelijke Progrockalbums voor de zomer

Neal Morse live in Eindhoven

Neal Morse – The Grand Experiment

Dave Bainbridge – Celestial Fire

Geef een reactie

